Tonerek és tintapatronok

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Irodaszerek és iskola
Akciók

A divatszakma gyorsan változó arca

Elképesztő, mennyi lehetőségük van a nyomtatási szolgáltatóknak, amikor üzletük diverzifikálásáról van szó. De talán a legkockázatosabb és legforradalmibb az egyedi készítésű ruházatra való átállás. Ez kockázatos, mert nincs egyértelmű bizonyíték arra, hogy a fogyasztók hajlandóak tömegesen eltávolodni a környezetbarát ellenes ellátási lánc modelljétől. Ez a modell teljes mértékben nagy mennyiségű alapanyagra épül, amelyet hatalmas mennyiségben ruhákra váltanak át. Az eredmény olcsó és gyönyörű ruházat, amely különféle szálakból, keverékekből és szövetekből készül. A tömegmodelltől a ruházati gyártásban a mikrogyárakra való áttérés lehetővé teszi az igény szerinti ruhagyártást a vásárlási helyek közelében. De vajon ez a modell valóban megváltoztatja-e a divat arculatát?

 

Sok digitális nyomtatórendszer-gyártó gondolja így, és remélik, hogy a divatipar egy igény szerinti modellt alkalmaz ágazatuk káros kibocsátásának csökkentése érdekében. A mikrogyárak segíthetnek csökkenteni a tömeggyártáshoz kapcsolódó kibocsátásokat és a hulladékot. Segíthetnek a divat felgyorsításában is, így a tervezők és márkák évente több mint egy maroknyi kollekciót szállíthatnak. A divatos szezonális modellről áttérhetünk egy olyan modellre, amely inkább az eseményekre, mint a szezonra reagál.

 

A vásárlók nagyon kedvelik ezt a modellt, különösen az a megközelítés, amely lehetővé teszi a fiatal tervezők számára, hogy megvessék a lábukat a piacon. Anyagokat kell még készíteni a divat számára, de ha ezek digitálisan nyomtathatók grafikával, mintával, akkor óriási mennyiségű vizet spórolunk meg. A piachoz közeli ruhák online értékesítéssel történő gyártása a szállítással, raktározással és készletkezeléssel kapcsolatos kibocsátást is megtakarítja. A tervező és a megrendelő közötti kapcsolat közvetlen és személyesebb. Alapvetően csak olyan ruhákat gyártanak, amelyekre lehet vevőt találni.

 

 

A divatipar hagyományos kereteiből való kiszakításához többre lesz szükség, mint jó szándékra és magas ideálokra. Ez különösen vonatkozik a fejlett piacokon, például az Egyesült Államokban és Európában történő értékesítésre. Azonban azokon a helyeken, ahol a ruhaiparnak még van hova fejlődnie, a digitális textilnyomtatásnak valódi és életképes tere lehet a növekedésben, piacot teremtve az új divat számára, amely tükrözi a helyi elvárásokat és valóságot. Az erőforrás-megtakarítás lenyűgöző lehet, de a hulladék csökkentése és a használt ruházat hulladéklerakásában talán nagyobb a környezeti hatáspotenciál, különösen mivel lehetőséget kínál a helyi vállalkozásfejlesztésre a távoli régiókban.

 

A digitális textilgyártás is jelentős kapacitással rendelkezik, ami Nyugaton a legvalószínűbb. forgatókönyv. Továbbra is szükség van a megfelelő kereskedelmi infrastruktúrára az igény szerinti divathoz, a kiváló minőségű nyomtatáshoz a hordozók szélesebb skáláján, a fogyasztói marketinghez és természetesen a meglévő ellátási láncokon belüli oktatáshoz. A Canontól, a Dursttól, az EFI-től és a HP-tól kezdve a Seiko-ig, az Epson-ig minden gyártónak ez a célja a textil- és ruházati cikkek igény szerinti digitális gyártásának előmozdításában.

 

A gyártók technológiailag készen állnak. Ez attól függ, hogy az eredeti, nyomattal ellátott ruhadarabok iránti kereslet mekkora.