Tonerek és tintapatronok

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Irodaszerek és iskola
Akciók

A független munka hamarosan a legjobb készség lesz, amit az önéletrajzában megemlíthet

A csatlakoztathatóság megváltoztatja életünket. Ez megváltoztatja a munkamódszerünket is. Ennek eredményeként a jövő nemzedékei az elszigetelt munkavégzés szakértőivé válnak, miközben a virtuális technológiákon keresztüli együttműködésben kiválóak lesznek.

Ez a tendencia jelentősen megváltoztatja számos európai munkavállaló munkakörnyezetét. Az Epson legújabb kutatása szerint, amelyben 17 vezető szakértő és egy 7000 európai alkalmazott részvételével készült felmérés, a technológia fejlődésével tantermeink és tanácstermeink egyre inkább technológia-központúak lesznek.

 

Oktatás a jövőért

Oktatási rendszereink egy olyan korszak felé haladnak, ahol a kreatív együttműködés és a meta- oktatás lesz a domináns. A válaszadók 70%-a szerint a tanárok többé nem csak az ismeretek átadásáért lesznek felelősek, hanem fontosabb szerepet fognak vállalni abban, hogy a tanulókat végigvezetik az oktatási folyamaton. A válaszadók 64 százaléka értett egyet azzal, hogy a jövő oktatási rendszerének középpontjában az információhasználat és az elemző készségek állnak majd.

Ez a jövő nem jön buktatók nélkül. A válaszadók 69 százaléka attól tart, hogy a technológián keresztüli információkra való túlzott támaszkodás az oktatás általános hanyatlásához vezethet. Hasonlóan a válaszadók 67%-a ért egyet azzal, hogy a tudásmegtartás többé nem lesz az oktatás célja, hiszen az információ folyamatosan elérhető lesz.

Virtuális együttműködés

A válaszadók 74%-a szerint a technológia képes forradalmasítani az oktatási és munkavégzési szokásokat, ennek ellenére egyetlen virtuális alkalmazás sem váltja fel a személyes kapcsolatokat a kapcsolatépítés során. Azt azonban el kell mondani, hogy ezt a nézetet megkérdőjelezhetik a feltörekvő jövőbeli technológiák, mivel például a holografikus (térbeli) kivetítést folyamatosan fejlesztik.

A virtuális világ e térnyerésével kapcsolatban a válaszadók mindössze 30%-a gondolja úgy, hogy a fizikai munkakörnyezet fejlesztése javítja a munkavállalók kapcsolatait. Az online és az offline eszközök között azonban még mindig létezik egymást kiegészítő kapcsolat, a válaszadók 71%-a egyetért azzal, hogy a „blended learning"- kevert tanulás- dinamikusabbá teszi a tanulást, és hatékonyabbá teszi a tanárokat.

A globális munka világa

Az új technológiák még szélesebb körű együttműködést fognak támogatni a helyi és a globális alkalmazottak között, bár kulcsfontosságú lesz a képzés fejlesztése és az alkalmazottak támogatása az új technológiák bevezetésében.

A válaszadók 71%-a szerint a jövő üléstermei teljesen virtuálisak lesznek, ahol a világ minden tájáról érkező alkalmazottak olyan technológiákat használnak, mint a kiterjesztett valóság és a holografikus kivetítők, hogy valós időben kapcsolódjanak a munkacsoportokhoz. Nyilvánvaló azonban, hogy eltérés van abban, hogy az emberek mennyire értik a technológia lehető legjobb felhasználását. Ahogy a jövő generációi egyre jobban megértik az új technológiákat, a jelenlegi alkalmazottaknak elkerülhetetlenül új készségeket kell elsajátítaniuk olyan területeken, amelyek korábban ismeretlenek voltak számukra.

A tanulási hajlandóság fejlesztése

Az új technikai készségek elsajátításában nagy szerepet fog játszani az alkalmazottak ösztönzése és lelkesítése. Figyelemre méltó, hogy a válaszadók 65%-a azt mondta, hogy új készségeket sajátítana el egy új szerep betöltéséhez, ha úgy érzi, hogy az övéi veszélyben vannak, és a szervezeteknek azon kell dolgozniuk, hogy hangsúlyozzák a tanulási hajlandóságot, hogy maximalizálják a technológia kínálta lehetőségeket.

A jövő munkahelyére való oktatás szélesebb körű új készségeket igényel. Ezek főként olyan kulcsfontosságú puha készségek lesznek, mint a képzelet, a megértés, az együttérzés és a kapcsolatépítés. Ezeknek a készségeknek a megtalálása és a munkavállalók bevonása a növekedés támogatására és építésére kulcsszerepet fog játszani az iparágak technológiai átalakulására való felkészülésben.

 

Forrás: Epson