Tonerek és tintapatronok

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Irodaszerek és iskola
Akciók

A tanárok saját technikai eszközeikhez fordulnak munkájuk során

Az oktatásban dolgozók 85%-a szerint elengedhetetlen, hogy a tanárok nyomtatóhoz jussanak. A válaszadók 95%-a elismeri, hogy az otthoni nyomtatóját használja a munkahelyi igényeihez.

 

 

 

Az Epson vállalat új felmérése szerint az oktatásban dolgozók közül tízből csaknem kilenc (85%) szerint elengedhetetlen, hogy a tanárok hozzáférjenek a nyomtatóhoz. A tanárok többsége (75%) nyomtatót használ az osztályteremben, hogy segítse a tanulók tanulását, de sokan kénytelenek saját eszközeiket használni. De a többség azt is nyilatkozta (95%), hogy az otthoni nyomtatót használja munkahelyi igényeinek a kielégítésére.

Az európai, közel-keleti és afrikai oktatási szektorban dolgozó 3460 ember bevonásával készült felmérés azt mutatja, hogy egyre nagyobb nyomás nehezedik arra, hogy jobb technológiát biztosítsanak az iskolákban. A sajtóközlemény eredményeinek többsége Szlovákiára vonatkozik.

A válaszadók több mint fele (55%) azt nyilatkozta, hogy ma a diákok a korábbinál magasabb szintű technológiahasználatot várnak el, mint valaha. A többség (65%) jobb módszereket keres az együttműködésre és a diákok bevonására.

A megoldások fejlesztése azonban költségekkel jár, az ágazatban dolgozók harmada (36%) szerint a szükséges technológia finanszírozásának megszerzése kulcsfontosságú kihívás. A megkérdezettek több mint fele (55%) nyilatkozott úgy, hogy a finanszírozás hiánya korlátozza a tanulói elkötelezettség és a tanulás hatékonyságának növelését.

A befektetési lehetőséggel rendelkezők 60%-a azt mondta, hogy a tanárok nincsenek megfelelően kiképezve a technológia hatékony használatára. Felük (52%) aggódik amiatt, hogy vásárlás előtt nem veszik kellőképpen figyelembe, hogy a technológia hogyan javítja a tanulást/képzést. Ez rossz befektetési döntésekhez vezethet.

Mivel a válaszadók szerint az átlagos iskolai napok több mint kétötöde (46%) digitális technológiák használatával telik, aggasztó, hogy léteznek ilyen problémák. 

Az oktatási szektornak fel kell mérnie, hogyan lehet a legjobban támogatni a tanárokat és a diákokat a hibrid és digitális tanulásban.

Alapszinten egyszerű és nem hivatalos hozzáférést kell biztosítania az eszközökhöz, mint például a nyomtatókhoz. Ez különösen annak fényében, hogy az összes válaszadó 46%-a számít a nyomtatási termék mennyiségének növekedésére a következő 12 hónap során.

Marcel Divín, az Epson CZ&SK fiókirodavezetője a következőképpen kommentálta ezeket a megállapításokat: „Úgy tűnik, hogy a tanárok nem rendelkeznek olyan alapvető szükséges technológiákkal, mint például a nyomtatók az osztálytermekben. Bár a saját technikai eszközeik használata a tananyagok biztosítására átmeneti megoldás, igazságtalan elvárni, hogy ők viseljék a kapcsolódó költségeket. Ez kérdéseket vet fel az oktatási méltányosság tekintetében, mivel sok diáknak olyan tanára lesz, aki nem tudja vagy nem támogatja ezt a gyakorlatot.

Ez egy nagy probléma, és a hozzánk hasonló technológiai gyártóknak mindent meg kell tenniük az ágazat előtt álló problémák megoldása érdekében. Energiahatékony, költséghatékony és egyszerűen alkalmazható megoldások nem csak a klasszikus termékekben, például nyomtatókban érhetők el, hanem az újabb digitális együttműködési technológiákban is, mint például a projektorokban. A probléma megoldása kritikus fontosságú, hogy a diákok és a tanárok maximalizálhassák a technológia által számukra kínált előnyöket, miközben javíthatják a tanulók tanulási módját is."

A felmérés összes eredménye letölthető az IT-perifériák már nem perifériák jelentésből:

Egyéb megállapítások:

Sok válaszadó úgy gondolja, hogy a technológia változik, hogy alkalmazkodjon a tanulás új módjaihoz. Ez magába foglalja a kivetítőkre való nagyobb támaszkodást (15%), adigitális eszközök fokozottabb használatát (75%) és a gyors digitális átalakulásra való összpontosítást (40%).

A válaszadók 50%-a szerint a hibrid tanulásra való áttérés drámai mértékben növeli majd a digitális technológia használatát.

A válaszadók 55%-a szerint a hibrid tanulási környezet sikeres működésének tényezője a tanulók hozzáférése a megfelelő technológiákhoz.

A válaszadók több mint fele (55%) nyilatkozott úgy, hogy a finanszírozás hiánya korlátozza a tanulói elkötelezettség és a tanulási hatékonyság növelését.

A források ugyan rendelkezésre állnak, de csaknem fele (45%) nem tud a digitalizálást és oktatást támogató támogatásokról vagy finanszírozási lehetőségekről, vagy nem használta fel azokat.

60%-uk arra figyelmeztet, hogy a nem megfelelő technológiai felszereltség hátráltathatja a

tanórai integrációt, a tanórák vezetését.

 

Forrás: Epson sajtóközlemény