Ami az e-shopból nem hiányozhat
Az online áruház üzemeltetése az egyik legizgalmasabb üzleti vállalkozás lehet, mert bármit eladhat, számítógépeket, nyomtatókat, nyomtatópatronokat, ékszereket, ruhákat, könyveket, gyertyákat, bőrápolási eszközöket, sminket, írószert, műalkotásokat és még sorolhatnánk.
Csak azért, mert nincs fizikai boltja, nem feltétlenül könnyíti meg az üzleti folyamatot. Azt vitatnánk, hogy ez egyszerűen más. Sok mozgó alkatrésznek össze kell illeszkednie ahhoz, hogy bármilyen üzleti modell működjön. Például a webáruházak kiskereskedelmi ágában a csomagolás a minden. Dobozai, borítékai, csomagolási eszközei, címkéi kicsit több figyelmet igényelnek a részletekre, mint egy fizikai boltban. Akár törékeny termékeket árul, akár csak konzisztenciát szeretne kialakítani a márkája számára, elengedhetetlen, hogy befektessen a jó csomagolási eszközökbe. Ezt szem előtt tartva ugyanilyen fontos odafigyelni a csomag tartalmára is, hogy tartós kapcsolatot építhessen ki vásárlóival. Több millió online áruház létezik, amelyek közül valószínűleg sok az Önéhez hasonló termékeket árul. Bár a terméke kiváló minőségű lehet, ez önmagában nem elég ahhoz, hogy az ügyfelek visszatérjenek. Mi a megoldás? Kérjük, minden megrendeléshez csatoljon egy köszönőkártyát. Kíváncsi lehet, miért vagy milyen üzenetet kell feltüntetni magán a kártyán. Olvasson tovább, és megtudja, miért van szüksége ezekre a kártyákra, és mit kell tartalmazniuk ahhoz, hogy a legtöbbet hozhassa ki ebből a marketingeszközből.
Miért érdemes köszönőkártyákat mellékelni minden megrendeléshez?
Ha köszönőkártyát ad hozzá minden megrendeléséhez, akkor nem csak a gyártott vagy értékesített termékre kell figyelnie, hanem ügyfelei tapasztalataira is. Egy egyszerű köszönőkártya sokat segít, különösen akkor, ha egy újabb rendelés leadására ösztönöz, például kuponkódot, vagy ha promóciós kedvezményt ajánl egy barátnak.
Mit tegyen közzé egy köszönőlapon?
A következő elemeket kell szerepeltetnie a köszönőlapokon:
- A logóját
- Általános köszönő üzenetet
- Kuponkódot vagy promóciót a visszatérő vásárlóknak
- Az Ön elérhetőségeit (e-mail cím, telefonszám, ha van, és a webhely URL-je)
- Az Ön közösségi médiáját (Facebook, Instagram, TikTok)
- Motivációkat a megrendelésekkel kapcsolatos véleményekkel/visszajelzések megosztására
Még valamit
Helyet a személyre szabott üzenetekhez. Ha van rá kapacitása, akkor többet ér el! Ha nem, akkor egyszerűen beilleszthet egy szóközt a kártya személyre szabásához úgy, hogy kézzel írja be az ügyfél nevét. Győződjön meg arról, hogy olyan papírra nyomtat, amely lehetővé teszi a szabad kézi írást.
Név aláírása az üzenetbe. Talán az üzlet alapítója vagy a rendelést csomagoló személy teheti ezt meg. Csak legyen rövid és lényegre törő: köszönjük megrendelését (személy neve), vagy megrendeléséről gondoskodott és gondosan becsomagolta (személy neve).
Vállalati indíték. Az emberek ezt gyakran külön nyomtatott anyagokon teszik meg, de a köszönő üzenetet/promóciót és a történetet egyetlen nyomtatott darabban is összevonhatja, ha több nyomtatott oldalt használ.
Természetesen a bolti vásárlóknak is mindig lehet köszönet betéteket hozzáadni! Érdekesnek bizonyult azonban az a tapasztalat, hogy online rendelésből új vásárlást nyitottak. Végül is az egyre népszerűbb „kicsomagolós" videók, amelyeket több közösségi platformon is látunk, a legnézettebb videók közé tartoznak az interneten. E-kereskedelmi üzletként fontos, hogy a csomagolást a márkájára jellemző módon állítsa be. A csomagolás típusától a színeken át a betétekig minden megrendelésre való odafigyelés biztosítja az elégedett és visszatérő vásárlókat.
blog-gotprint.com