Tonerek és tintapatronok

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Irodaszerek és iskola
Akciók

Nyomtatók, nyomtatás és új trendek

A digitalizálás elterjedése megállíthatatlan, és ezzel minden ágazatnak közvetlenül foglalkoznia kell, ideértve a nyomtatást is. Még a nyomtatók gyártásának régóta fennálló tradícióival rendelkező vállalatoknak is alkalmazkodniuk kell, ha jó piaci helyzetüket akarják fenntartani. Messze egy kis frissítés, amely hozzáadja a teljesítményjavító eszközöket és néhány újabb funkciót, nem elég. Már tavalyi év is megmutatta, merre irányul a nyomtatás , és hogy ez nem kerülheti el a digitális technológiákkal való egyre szorosabb kapcsolatot. Mit várhatunk el?

Papír vs digitalizálás

A nyomtatás és a digitalizálás közötti szoros kapcsolat ellenére a papírra nyomtatás továbbra is kívánatos megoldás egyes iparágak számára, és ez a helyzet alig változik. Kezdve a nyomtatott könyvekkel, folyóiratokkal, újságokkal és a hirdetéssel. Itt mondhatjuk, hogy továbbra is kell számolni a papíron történő nyomtatás ideálisabbnak vagy legalábbis a digitális technológiával egyenértékűnek tűnésével. De bár ez jövőképnek tűnik, talán a jövő meglepetést készít számunkra hibrid nyomtatás formájában, ha ezt ennek nevezhetjük. Papírra fog nyomtatni, beépített digitális résszel. Ha nem tudja elképzelni, valami olyan, mint Harry Potter újsága. Vagy a Lifeprint vállalat által használt technológia. Az MPS-szolgáltatóknak több helyük lesz az integrált papír- és digitális munkafolyamat-szolgáltatások nyújtására. Jó példa erre a Xerox és a ConnectKey, amely az alkalmazásokat könnyedén és gyorsan áthidalja a papírtól  a digitális formáig.

 

Mesterséges intelligencia és intelligens munkahelyek

AI (mesterséges intelligencia) - lassan kezd megjelenni az intelligens nyomtatókban és a multifunkciós készülékekben. A Hewlett Packard vagy a Xerox az első olyan modellek a piacon, amelyek hangsegédekkel működnek együtt. Ebben a tekintetben erősebb együttműködésre vagy partnerségre számíthatunk olyan vállalatokkal, mint a Google és az Amazon. Mindkettőnek megvan a saját hangsegéd-megoldása, amely a piacon a mesterséges intelligenciát használja. A létező harmadik hangsegéd a Siri, az Apple- től. Ez az alternatíva is lehetséges. A nyomtatók mesterséges intelligenciája jelentősen egyszerűsítheti és megkönnyítheti a jövőben a különféle feladatokat. Az intelligens háztartások példáját követve intelligens munkahelyek keletkeznek, amelyek majd törvényszerűen foglakoznak a nyomtatókkal és az üzleti nyomtatással.

A felhőalapú szolgáltatások és az informatikai ismeretek kulcsfontosságúak

Az utolsó kutatások azt mutatják, hogy a vállalatok fokozatosan előnyben részesítik az informatikai szolgáltatókat a hagyományos nyomtatószolgáltatókkal szemben. Ha a vállalatok maguk meg akarják őrizni pozíciójukat, vagy partneri tapasztalattal rendelkező IT szolgáltatókkal együttműködve, akkor ki kell bővíteniük termék-, szolgáltatás- és biztonsági portfólióikat a szolgáltatások között. A felhőalapú nyomtatási szolgáltatások kezelése ebben az évben még fontosabbá válik, és nem félünk azt mondani, hogy ez prioritás. Használatának köszönhetően a vállalatok alacsonyabb nyomtatási költségeket és több szerver kezelésének alacsonyabb terheit fogják elérni. Ez lehetővé teszi az ügyfelek közötti jobb együttműködést a nyomtatási szolgáltatásokhoz való rugalmas és olcsóbb hozzáférés révén. Ez javítja az SMB-k ügyfelekhez való hozzáférését, mint az SMB-k. Az első társaság, amely ebbe az irányba halad, a Xerox, a Lexmark és a Ricoh, valamint a Y Soft.

 

Nyomtatás biztonsága és az egyre bővülő számítógépes támadások

Még a nyomdaipar sem kerülné el a számítógépes támadásokat, így a nyomtatás biztonsága kulcsfontosságú tényező az üzleti világban. A jelenlegi nyomtatási környezet védelme egyre igényesebb a kifinomultabb támadások, valamint a régi és az új eszközök keverése miatt a vállalati környezetben. Jó lépés volt a GDPR, ami legalább a nyomtatási biztonság javulásához vezetett. Arra számíthatunk, és a gyártóknak közvetlen szükségessé válik a biztonsági elemek közvetlen beillesztése a berendezésekbe, és a nyomtatási biztonsági szolgáltatások egyre növekvő kiterjedése. Néhány vállalat már megtette ezt a lépést, különösen a nyomtatók és az üzleti többfunkciós készülékek területén. Ez egy folyamatosan bővülő terület, kezdve magukkal az eszközökkel (nyomtatók, többfunkciós készülékek, szkennerek, faxok), a vállalati hálózaton keresztül, és elérve a felhőt, amelyben a támadók sebezhetőségeket találhatnak. A teljes nyomtatási infrastruktúrát az elejétől a végéig ki kell építeni a megfigyelés, az érvényesítés és az erős biztonság érdekében. A közeljövőben ez lesz a nyomtatási biztonság trendje, és a gyártóknak ki kell bővíteniük szolgáltatásaikat, hogy a nyomtatási biztonságot az informatikai struktúra többi részével együtt biztonságossá váljanak.

 

Nagy adatok a háttérben

Noha a nagy adatok vagy a nagy adatszolgáltatási lehetőségek óriási potenciállal bírtak a nyomdaipar számára, a gyártók túlnyomó többsége ezt nem használta ki. A nyomtatók gyártásával vagy a nyomtatási szolgáltatásokkal kapcsolatban álló nagyvállalatok még mindig nem használják fel az összes adatot az információgyűjtéshez, mind a vevőkről, mind a piacról általában, így nem tudnak új szolgáltatásokkal reagálni. Azok a gyártók, amelyek ingyen szállították a nyomtatópatronokat, elég közel voltak ahhoz, hogy a tinta vagy a festék fogyasztásának adatait feldolgozzák. Némi haladást ért el a Ricoh vállalat, amely átfogó elemzési szolgáltatásokat kínál, amelyek elősegíthetik az intelligens munkahelyek felépítését.

Az új tendenciák milyen mértékben mutatják be közvetlenül a nyomtatóipart

Mindenekelőtt tudatosítanunk kell, hogy az újítások dinamikus növekedése és a digitalizáció különböző ágazatokban történő bevezetése ellenére a nyomdaipar kissé óvatosabb az új trendek bevezetésében. Miközben a felhasználó megvásárolja a márkától származó új mobiltelefon-modellt, mintha parancsra tenné, az új nyomtató modellnél ez nincs így. Szó szerint forradalmi innovációnak kellene lennie, hogy ez ugyanúgy történjen. Ezért a nyomtatógyártók nem annyira érdekeltek az innovációban. De nem térhetnek ki  az általános tendencia elől, mert elveszítenék a piaci pozíciójukat és versenyképességüket. És itt az új trendek arra késztetik őket, hogy ne maradjanak le. A szolgáltatásváltás és a hálózatok közötti megosztás továbbra is vonzó marad  számukra. Hasonlóképpen, a leggyorsabb hozzáférés a szolgáltatásokhoz. Sok eladó már kínálja saját felhőalapú szolgáltatásait az alapcsomagban, de mivel a felhasználó maga mindent egy kalap  alatt akar megvenni, ezért a többi vállalat szolgáltatásait egyre inkább összekapcsolják. Formatervezés? Itt már kételkedők vagyunk a vállalati nyomtatás iránt. A vállalati nyomtatóeszközök minimálisan változtatják meg a kialakítást. Inkább a beállításra és működésre helyezik a hangsúlyt. De meglepődhetünk  az otthoni nyomtatóknál, ahol több lehetőség van a formatervezés innovációjára. Bátrabb tervezést várhatunk el a kis azonnali fotónyomtatók és a hordozható eszközök számára. De az elkövetkező években biztosan nem találkozunk ezen a téren a futurizmussal.

Ezek a trendek átalakíthatják a nyomdaipart. A gyártók feladata, hogy gyorsan meghatározzák az új trendeket programjukban. A digitális biztonság és a mesterséges intelligencia megjelenése ugyanolyan döntő jelentőségű, ha meg akarják őrizni a piaci helyüket.