Tonerek és tintapatronok

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Irodaszerek és iskola
Akciók

Nyomtatott céges bulletinek készítése

A bulletin – közlemény egy marketingeszköz, amellyel aktív közönséget tartanak fenn. Amit ma e-közleménynek nevezünk, az valójában nyomtatott példányként kezdődött. Újsághoz kapcsolódik, de a hírlevéllel több teret enged a kreativitásnak, mind a tervezésben, mind a tartalomban. Hírlevelének témájától és közönségétől függően olyan kreatív lehet, amennyire csak akar. Nem csak a dizájn, a színséma, de még a beilleszteni kívánt tartalom típusa is.

Érdekli, hogy a nyomtatott bulletinek még mindig aktuálisak-e? A válasz igen. Kérdezze meg bármelyik élelmiszerbolt vezetését, és ezt megerősítik. Hírlevelüket digitális és nyomtatott formátumban is kiadják. Bulletineik termékajánlatokat tartalmaznak, beleértve a szezonális termékeket, a termékeikkel kapcsolatos gyors és egyszerű recepteket, valamint sokkal célzottabb tartalmakat, amelyeket az ügyfelek szívesen olvasnak.

Bár az ilyen típusú tartalmak nem feltétlenül olyanok, amelyekhez cége vagy ügyfélköre nem tud kapcsolódni, egy dolgot biztosan tudunk: Könnyen elkészítheti saját nyomtatott üzleti hírleveleit a releváns információkkal.

 

 

Van értelme hírlevelet nyomtatni, ha már digitálisan terjeszti?

Vegye figyelembe azt a tényt, hogy bár sok hírlevél e-mailen vagy webhelyen keresztül került a digitális térbe, egy e-mailes hírlevél elveszhet a többi promóciós e-mail tengerében. A nyomtatott hírlevélt, mert kézzelfogható és megfelelő méretű, nagyobb valószínűséggel veszik kézbe és olvassák. Ez azt jelenti, hogy erőfeszítései nem maradnak észrevétlenül.

A legjobb gyakorlat az lenne, ha hírleveleket készítene, amelyeket mindkét médiumon terjeszthet. Bár pénzkidobásnak tűnhet mindkettőt megtenni, tekintse ezt inkább befektetésnek. Különösen akkor, ha azt tervezi, hogy a hírlevelét fizikailag terjeszti az intézményben vagy közvetlenül a levelezőknek. Beteheti ezeket bevásárlótáskákba, postai küldeményekbe, így a vásárlók már a sajtóból megkaphatják hírlevelének legújabb kiadását

 

Hírlevél készítése – hogyan kezdje el

Tartalom típusa

Az olvasók inspirálására írott tartalmat, például exkluzív információkat, új vagy felkapott termékeket, releváns cikkeket, vásárlói kiemeléseket és célzott tartalmat foglaljon magában.

Hírek a cégéről

Ez bármiről lehet szó az új termékek bevezetésétől vagy a korai bevezetésektől, az új funkcióktól vagy az általános hírektől kezdve, amelyek a közönség számára előnyösek.

Célzott tartalom

Ez alatt azt értjük, hogy ha Önnek egy élelmiszerboltja van, akkor a közönségét inspiráló tartalom lehet egy egyszerű recept, amely az üzletében található kedvenc összetevőket tartalmazza. Ha ruházati céget vezet, inspiráló tartalom lehet az egyik márkanagykövete által összeállított ruhák lookbookja.

Tervezési ötletek

Nincs mód hírlevél elrendezés vagy design létrehozására. Amint azt korábban említettük, a hírlevelek kreatívabb megközelítést alkalmazhatnak, a kreativitás szintje az iparágtól függ. Ha nem biztos az elrendezésben, nézzen meg néhány példát és sablont az interneten. 

Ha már a helyén van márkája és logója, könnyebb lesz hírlevél kialakítási tervet kidolgozni, ha egybehangolja a megfelelő betűtípusokat, színsémákat stb. Ha nem rendelkezik saját márkaépítési alapelvekkel, itt az ideje, hogy előálljon eggyel. Használja hírlevelét lehetőségként arra, hogy véglegesítse cége márkajelzésének megjelenését és hangulatát. 

Színek

A színek vonzzák az emberi szem figyelmét, ezért fontos, hogy a hírlevelekben többféle színt használjon. Természetesen a színeknek ki kell egészíteniük a hírlevél szövegét és fotóit, valamint a márka színvilágát. 

Minőségi minimalizmus és tömörség

Miközben szeretné tájékoztatni és szórakoztatni olvasóit, ügyelnie kell arra is, hogy ne terhelje le őket felesleges tartalommal. Valójában a nyomtatott bulletinek összesen legfeljebb 6 oldalasak lehetnek, és fontolja meg rövidebb változatok létrehozását e-mailben. Ha van webhelye, akkor akár a teljes hírlevelet is elhelyezheti rajta, és a felhasználók felkereshetik az oldalt, hogy többet olvashassanak, miközben az e-mail verziója a legfontosabb szempontokat tömöríti.

 

Hogyan nyomtathatok hírleveleket?

A hírlevél prospektus, többoldalas szórólap stílusban nyomtatható. Kis mennyiségben 100 db-tól kezdheti.

Válasszon három kényelmes méret közül, köztük 5,5" x 8,5" prospektus vagy katalógus, 6" x 9" és szabványos levélméret 8,5" x 11". Nyomtasson csak 8 oldalt, amely tartalmazza az egyes borítók elejét és hátulját, és a lap mindkét oldala is egynek számít. Tehát 4 oldal borítónak, 4 belső oldalnak.

Ha hírlevelet hoz létre, akkor az oldalak száma miatt több mint valószínű, hogy tőzött kötést kell használnia, de ha 48 vagy annál több oldalas katalógust készít, akkor több lehetőség közül választhat.

A fő különbség a kettő között az, hogy a tűzött kötés erős kapcsokkal van megkötve a gerincen, míg a tökéletes kötés ragasztóval tartja össze a gerincet. A tökéletes kötés csak vastagabb kiadványokhoz használható. Ezt gyakran látni a vastagabb magazinokban vagy katalógusokban.

Valójában legfeljebb 12 oldalra lesz szüksége (4 borító, 8 belül) a nyomtatott hírlevélhez. Ha túllépi a fenti oldalszámot, a legjobb, ha visszatér a szerkesztési fázishoz a tartalom tömörítéséhez.

 

Papír kiválasztása hírlevelek nyomtatásához

Mivel Ön nem kínál szokásos újságpapírt, prémium papírlehetőségek állnak rendelkezésre, hogy hírlevelét érdekessé tegye.

 

Papír opciók

Sima, fényes, ellenáll a sérüléseknek, és ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a katalógus puha borítója 

Világos fehér és bevonat nélküli, a hagyományos papírhoz legközelebb álló, de valamivel tartósabb tulajdonságokkal (a papír kompatibilis a lézer- és tintasugaras nyomtatókkal) 

Könnyű, mégis tartós, a legjobb az élénk színekhez

Újrahasznosított matt

Éles fehér, matt, környezetbarát papír

Borítási lehetőségek

Saját borító – ez azt jelenti, hogy a borító ugyanabból lesz, mint az oldalaihoz választott papír

Fényes borító – Rugalmas, tartós és jól működik élénk színekkel

Fényes UV-borító – A klasszikus fényes, amelyet valószínűleg már látott névjegykártyákon (magasfényű UV-bevonat hozzáadva a fény és a sérülések elleni védelemért)

Bevonat nélküli burító – ugyanolyan vastagságú, mint a fényes burkolat, csak ez a bevonat nélküli

Újrahasznosított matt borító - Ropogós fehér, matt, környezetbarát papír. Jól párosítható újrahasznosított matttal

 

A hírlevéloldalak nyomtatásra való előkészítésekor ügyelnie kell a következőkre:

Az oldalak CMYK módban vannak

Igazítsa a fájlrétegeket, hogy ne kelljen aggódnia amiatt, hogy az elemek nem jelennek meg a nyomatokon

 

Tegye az összes oldalt egy többoldalas PDF-fájlba, az oldalakat numerikus sorrendben (az első oldal a címlap, a második oldal a címlap belseje, és így tovább)