Tonerek és tintapatronok

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Nyomtató vagy kazetta típusa

Nyomtatómodell választék

Modell sorozat töltés

Irodaszerek és iskola
Akciók

Tudja, mi az UV bevonat és miért szükséges?

Az UV bevonat kiváló módszer arra, hogy kiemelkedővé tegye nyomtatott marketing dokumentumait. Az UV bevonat ragyogó fényes felületet biztosít névjegykártyáinak, képeslapjainak, szórólapjainak és más promóciós anyagoknak. Az UV sugárzás által megfestett nyomtatott marketing anyagok védelmező vastag réteget is nyújtanak a hosszú távú tartósság érdekében, amely a legnagyobb sikerhez vezetheti Önt.

Mit jelent az UV lakkozás, hogyan működik és milyen előnyei vannak az UV lakkozásnak a nyomtatásban? Nézze meg, mi az az UV bevonat és miért van szüksége rá a nyomtatott marketing anyagokhoz.

 

Mi az az UV bevonat?

Az UV-bevonat tiszta vegyület, amelyet nedves papírra visznek fel, majd azonnal ultraibolya fénnyel szárítanak (az UV-bevonat az ultraibolya bevonat rövidítése). A papír bevonására többféle vegyületet használnak. Az UV-bevonat vegyszerek közé tartozik a polietilén, a kalcium-karbonát és a kaolinit. Ezeket a vegyületeket finomítják és viszkozizáló anyagokkal keverik, hogy elősegítsék a papírhoz való tapadást. A nyomtatás utáni bevonat felhordására UV bevonógépet használnak.

Az UV-bevonatok reflexiója és vastagsága az alkalmazástól függően változhat, bár a magasfényű vagy finom matt UV-bevonatot jellemzően prémium nyomtatási alkalmazásokhoz használnak.

UV bevonat felvihető a teljes termékre, első és hátsó oldalra, vagy csak egy oldalra. Választhat spot UV-bevonatot is, ahol az UV-bevonatot csak a tervezés bizonyos területeire hordják fel (nagyszerű módja annak, hogy a logókat vagy fényképeket kiemelje).

Az UV-bevonat vízálló?

Nem, az UV-bevonat nem vízálló, de vízálló abban az értelemben, ha vízzel fröccsentik le. Az UV-bevonatot nem szabad összetéveszteni más típusú papírkikészítési eljárásokkal, mint például a vizesbázisú bevonattal és a laminálással.

 

Vízbázisú bevonat vs. UV bevonat

A vízbázisú bevonat vízbázisú, és bár jó bevonási lehetőség lehet papírra, az UV-bevonat fényesebb és jobb védelmet nyújt.

UV bevonat vs. Laminálás

A laminálás jó védelmet nyújt, de a laminálási folyamat élvágást igényel, ami növelheti a gyártási költségeket. A laminálás olyan vízszigetelést biztosít, az mit UV bevonat nem.

Amint láthatja, az UV-bevonási eljárás különbözik a papírfelület készítésének más típusaitól, és megvannak a maga külön előnyei.

Mik az előnyök és az UV bevonat előnyei? 

Az UV-lakknak megvannak a fő előnyei

Az UV-bevonat gyönyörű fényes fényt ad, amely kiemeli marketingeszközeit. Például az UV-bevonat a névjegykártyákon vonzóbbá teszi azokat, mint a bevonat nélküli névjegykártyák. Az UV-bevonat is sima tapintású, ami azt jelenti, hogy kellemes tapintási élményt nyújt, amelyet a vásárlók is észre vesznek majd.

Az UV-bevonat védi nyomdai marketingeszközeit. A bevonat ellenáll a kopásnak, a karcolásoknak és a tinta elkenődésének. Ez azt jelenti, hogy marketingeszközei nagyszerűen néznek ki, hosszabb ideig tartanak, és tovább növelik a marketingbevételeket. Ez különösen akkor fontos, ha meg kell védenie a direkt postai küldeményeket, például a képeslapokat amelyek keverednek más feladókéival, illetve ha plakátokat, brosúrákat és egyéb marketinganyagokat helyez el nagy forgalmú nyilvános helyeken, ahol valószínűleg kézbe fogják őket. Mindkét előny azt jelenti, hogy az UV bevonat versenyelőnyt kínál, amely javíthatja a márka imázsát és maximalizálhatja a befektetés megtérülését. Az UV-bevonat környezetbarát is, mivel kikeményedés után nem bocsát ki illékony szerves vegyületeket (VOC).

Mit lehet bevonni UV-sugárzással?

Szinte minden nyomtatott marketing dokumentumot lehet UV bevonattal ellátni, bár az UV-bevonat a legjobb a nehezebb papírokhoz, például a fedlapokhoz és bármilyen 80 font súlyú papírhoz. vagy nagyobbhoz.

Akár névjegykártyákat, képeslapokat, prospektus-és katalógusborítókat, plakátokat és szórólapokat, értékesítési lapokat, naptárakat vagy egyéb marketingeszközöket nyomtat, az UV-bevonat segítségével felhívhatja a figyelmet, és üzenetének prémium, kifinomult megjelenést kölcsönözhet, amely tartós marad hosszabb ideig, és segít kitűnni a versenytársak közül.

Tervezze meg saját képeslapjait online! Mindössze ingyenes képeslap-sablonunkra és egy könnyen használható képeslapkészítőre van szüksége.

Miért érdemes a nyomtatott marketing anyagait UV-bevonattal ellátni?

Három fő oka van annak, hogy marketinganyagait UV-bevonattal lássa el. Először is, az UV-bevonat gazdagítja a dizájnt és kiemeli a színeket. A fényes csillogós fény passzol a papírról kipattanó élénk színekhez, így alkotásai kitűnnek és felhívják a figyelmet. Például az UV-sugárzással bevont névjegykártyák nyomtatása vonzóbb lesz, mint a bevonat nélküli névjegykártyák, és nem adnak ki súrlódó hangokat az emberek tárcáiban.

Másodszor, az UV bevonat prémium termékeket és szolgáltatásokat kínál. Egy prémium márka, és az alkotás megjelenése az ügyfelek bizalmát is felkelti. Ha prémium marketinganyagokat nyomtat UV bevonattal, az azt a benyomást kelti, hogy cége sikeres, és ha Ön sikeres, akkor valószínűleg sok elégedett ügyfele van. Következtetés: Az emberek jobban érzik magukat Önnel.

Végül az UV-bevonat megvédi marketinganyagait, így azok tovább eltartanak, és minél tovább eltartanak, annál keményebben tudnak dolgozni a sikeren. A hosszú élettartam azt jelenti, hogy növelheti a befektetés megtérülését, és minden befektetett dollár után több bevételre tehet szert. Például, ha UV-bevonatú vinil matricákat nyomtat, azok sokkal tovább tartanak, mint a bevonat nélküli matricák.

Az UV bevonat alacsony kockázatú, nagy hasznot hozó eljárás, amely ésszerű azoknak a márkáknak, amelyek minimális befektetéssel szeretnék maximalizálni a megtérülést. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy növelje marketing vonzerejét az esztétika javításával és a marketingeszközök védelmével, miközben a megvalósítás nagyon kevésbe kerül. Használjon  UV bevonatot, ha prémium marketingeszközöket nyomtat még ma kedvezményes áron.